ZWROTY I REKLAMACJE
ZWROTY
Jako konsumenci mają Państwo prawo zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od dnia dostarczenia towaru. Aby skorzystać z prawa zwrotu muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy za pomocą jednoznacznego oświadczenia pocztą elektroniczną lub tradycyjną pocztą (jednak prosilibyśmy w takim wypadku również o informację mailową o przesyłce). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy żeby Państwo wysłali informację dotyczącą zwrotu przed upływem terminu 14 dni.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – towar musi zostać dostarczony w stanie niezmienionym i wysłany w sposób chroniący go przed zniszczeniem (tuby, pudełka, folie).
W przypadku niespełnienia tych warunków, zwrot produktu może zostać odrzucony.
Zwrot produktu jest realizowany na Państwa koszt. Po stwierdzeniu, że produkt nie został uszkodzony i jest w stanie nienaruszonym – drogą elektroniczną prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu i dokonamy przelwu pieniędzy nie później niż 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Zwrot płatności zostanie dokonany w ten sam sposób jak przy zakupie, czyli za pomocą przelewu bankowego.
REKLAMACJE
Uszkodzenie w transporcie:
Przed odebraniem przesyłki od kuriera należy koniecznie sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie.
W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi ślady uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkód oraz skontaktować się z obsługą sklepu. Protokół powinien zawierać: datę, godzinę dostawy oraz opis szkód. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń z tytułu utraty lub uszkodzenia przesyłki w transporcie.
Jeśli opakowanie z zewnątrz nie nosi znamion uszkodzenia, nadal prosimy w obecności kuriera rozpakować tubę lub pudełko z zewnętrznej foli zabezpieczającej aby upewnić się że wewnętrzne, sztywne opakowanie nie uległo zgnieceniu.
Wady fabryczne
Jeżeli towar jest fabrycznie uszkodzony lub niezgodny z opisem prosimy o złożenie reklamacji i przesłanie jej pocztą elektroniczną lub tradycyjną pocztą (jednak prosilibyśmy w takim wypadku również o informację mailową o przesyłce).
W oświadczeniu należy opisać szczegółowe powody reklamacji produktu oraz formę rekompensaty (wymiana produktu na wolny od wad, obniżka ceny, odstąpienie od umowy). Należy także podać adres zwrotny.
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Państwa mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego. W przypadku uznania zgłoszonej reklamacji, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, towar wadliwy zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Państwu szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
W przypadku pomyślnego rozpatrzenia reklamacji, zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji.
Reklamowany produkt należy zwrócić na adres:
Zobacz Życie – Krystian Koc
ul. Graniczna 29
Katowice 40-018
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem – studio.blogo.info@gmail.com.
W celu przekazania nam wszystkich niezbędnych informacji prosimy skorzystać z formularzy zwrotu i reklamacji, które znajdują się poniżej.